Freud av Tylösande eller kungarna av Freud.

Nog att Sigmund Freud hade haft endel att säga om det mesta, men nog hade det varit höjden av underhållning att låta honom se ett avsnitt av Kungarna av Tylösand och sedan analysera deltagarna.
Det finns både en och annan som regrigerat till någon typ av både analt och genitaltstadie. Det kan ha varit han om dansade runt på kanten av bubbelpoolen och drog i snoppen mitt på ljusandagen. Eller kanske han som onanerade med en kondom på (kan någon förresten bringa klarhet i varför?) och kastade den in i tjejernas rum. Eller, eventuellt, han som låtsas bajsar på allt och alla.
Det har faktiskt gått från att jag tyckte att de var allmänt korkade och konsumerade oroväckande mängder alkohol till att jag faktiskt både äcklas och förfäras, delvis över deras tilltag men främst för deras ickeexisterande socialakompetens. För vem, VEM, hur full man än är springer runt och visar sitt könsorgan?
Säga vad man vill om Freud, men hade nog kunnat svara och varit den bäst lämpade att ge mig svar på mina frågor (utom möjligen kondomfrågan).

Sigmund Freud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0