Taxiförlossning? Ring mig!

Kom just hem igen efter middag i Gamlestan. En riktigt het dejt. Riktigt sexigt. Eller. Nej.
Bara lite sedvanlig currygryta på tu man hand med miss BFF. Sedan välte hennes kille ut currygrytan på golvet och det såg ut som kräks. Vi roade oss med att fota mig när jag låg på golvet med en ölburk brevid "spyan". Vi tog även ett par kort när jag hulkade på huk.
Har jag nämt att jag är lättroad?

Dessutom passade jag på att läsa i en bok som hon har hemma som heter "Visa mig hur?" där alla tips mellan himmel och jrod står. Numera vet jag exempelvis hur man förlöser någon i en taxi, vart i rummet jag helst ska placera en fontän i enlighet med fenh shui samt hur man flörtar med kroppsspråk (framåt lutad med handflatorna uppåt tydligen).
Nu ska jag duscha, städa undan bland flyttkartongerna i mitt sovrum samt läsa tre dommar på exakt 61 minuter.
Det stod INTE i boken men jag tror ändå att det kommer gå som en dans.
58 minuter kvar. I better run.
                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0