Mota bort friare

Intutionen är att jag ska repetera lagar och göra lagövningar. Fast istället kommer jag på massor med "viktiga" saker som jag bara måste ta tag i.
Typ kolla möbler på blocket och skriva in kungabröllopet i min almanacka.  Sånt viktigt har jag gjort i två timmar nu.
Jag börjar verkligen spåra ut. Som en blixt kastas jag mellan total impulsivitet och extrem handlingsförlamning.
Perfekt när man har tenta om 11 dagar och innan dess ska hinna flytta.

Åh, nu längtar jag efter att få flytta. Att få bara ifred. Att få stöka ner, göra diskberg, laga mat, spela högmusik, ligga i soffan en hel Söndag eller bara få hänga med mig själv.
Ärligt talat, jag tror aldrig jag kommer kunna bli sambo. Ärligt talat är väll kanske inte mitt största problem att mota bort friare heller. Eh, nej. Verkligen inte.

Och så googlade jag på "sambo" för att hitta en passande bild och vad hittade jag?
*konstpaus*
Det.....töntigaste, löjligaste, larvigaste jag någonsin sett. Om jag skulle komma med en sådan här på mig någongång i framtiden, snälla, gör slut på eländet och skjut mig direkt.
Jag kan inte förkalra min avsky mot dessa ringar som liksom skriker: "kolla på oss vi är så lyckliga, vi är på ikea varje Lördag från öppning till stägning för vi är så tangled up in our samboskap att vi inte ens ligger längre utan bara handlar köksmöbler och planerar parmiddagar".
När jag tänkter efter så nej, jag är inte bitter, jag är hellre utan.

                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0