Hannas nya kille i P3

Jag har en ny kille i mitt liv. Vår relation är högst platonisk men oj, så stark.
På mornarna brukar han väcka mig med sitt skratt och så dricker vi kaffe ihop. Ibland fäljer han mig på spårvagnen till skolan och iblan stannar jag hemma med honom, men aldrig längre än till klockan tio.
Han är en av dom roligaste jag vet i helva världen och snyggare än snygg, samt innehavare av alla de andra egensakaper jag tillskrvitit honom i form av mina uttryck för den ideala mannen. Vi bråkar aldrig, han blir aldrig irriterad på mig och jag behöver aldrig prioritera i mitt liv.
Jag har full kontroll över på och av knappen och han finns alltid där.
Åh, Kodjo Akolur.
I think I'm in love with my radio.
För mer info se http://www.sr.se/p3/morgonpasset

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0