Bloodsugar

Känner att det behövs lite skärpning av antalelt blogginlägg från min sida. Dessutom krävs det lite skärpning vad det gäller mig och träning konta mat. Jag blev så jävla trött på att vara "lite tjock och glad" aka extrakilona som ett halvårs plugg och fika inneburit, jag är fan 23 ,det är ju nu jag ska ha en slammin' body att se tillbaka på om 30 år. Hur som helst så har jag börjat tok träna och tok tränar man så måste man tok äta. Iallfall så är det ingen bra idé att sluta med kolhydrater och inte heller äta ordentligt med protein, typ kött istället. Det blev jag varse idag.
Min eftermiddag spenderade jag som i ett töcken med den ena facebook statusuppdateringen med pessimistisk än den andra. Jag höll på att lägga mig på golvet i tvättstugan och gråta för jag var så inihelvete trött och energidrenerad. Vi ska heller inte glömma den nalkande migränen som började kännas vid fem tiden.
Det tog en bra stund innan jag insåg att det är sån jag blir när mitt blodsocker är i botten.
Så nu har jag retirerat.
Träna? Ja men äta ska man göra ordentligt.
Som slutkläm vill jag informera om att jag inte längre är stelast på yogan och jag ramlar inte omkull längre.
Big up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0