Veckans Babe

                                          

Från och med nu ska jag varje vecka gå i Evas brorsas fotspår och köra veckans babe. Om någon som inte är känd av någon outgrundlig anledning vill bli veckan babe går det bra, bara du gör en sak: put a ring on it!
Du friar, jag klistrar in dig.

Denna regniga fredag då jag för det första vart ute och åkt moppe i regnet och för det andra snart ska gå till jobbet, så gottar jag mig lite, eller mycket, i Travie McCoys underbara leende samtidigt som jag lyssnar på hans låt "Millionaire" på repeat. Fantastisk låt!
Anledningen till att Travie är värd en plats som veckans babe är för att jag är helt förlorad i den här mannen och har varit det ett bra tag (ungefär sedan GymClass Heroes släppte sin första låt).
Jag fattar inte varför Kate Perry bytte ut honom mot Russel Brand.
Fast det blir iofs mer till mig.

                                                

Kommentarer
Postat av: yollande

Travis e snygg. Fast jag tycker att han skulle se snyggare med mindre tatuering. I dont know, thats just my opinion i guess. Hows life by the way? Hope you have a fun day today! :D

2010-07-31 @ 03:33:14
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0