Torktumlare

Det känns som om jag spenderat den senaste månaden i en torktumlaren men har nu äntligen kommit ut. Omskakad men glad och med armar och ben i behåll.
Äntligen är tentan avklarad och jag har börjat jobba. Sen ska man inte ropa hej fören man är över ån och jag är rädd att det kommer bli ett rätt orentligt underkänt på tentan...MEN det blir lite fri tid innan omtentan iallafall.
 Bara hästjobbet med tapetsering och flytt också...Fast det kommer bli bra och fint. Det kommer det.
Så nu är väll det enda jag möjligen kan klaga på regnet.
Men vem kan klaga på det när Frieda kommer hem ikväll?

                                       

Kommentarer
Postat av: Frieda

Hannie pie!



Nej precis, inget att klaga på, din lilla Frieda är hemma igen! Och nästa vecka ska vi ses, dricka rosé och snacka skit! Sen så är det ju teaterfesten på lördagen där, det ser jag oxå fram emot! Pöss på dig!

2010-06-12 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0