Sean jag-tror-att-jag-är-afroamerikan Banan

Jag kanske är lite efter, ungefär som på Joel Kinnaman fronten alltså alla kompisar dog av Joel Kinnaman när han gjorde "Tjena Kungen", hundra år senare ser jag honom i "Johan Falk" och blir helt såld, så efter ungefär.
Hur som helst, jag hamnade på en facebooksida och vidare till ett YouTube klipp på Sean från Floorfiller och medans jag tittade och ömsom skrattade ömson grät så erinade jag mig att jag faktiskt sett det här klipper för flera år sedan. Den här killen har inte alla hästar hemma men tror att han är guds gåva till kvinnorna.
Eller vänta, he's into BROOOOOOOOW SUGAR. Som om snubben får ligga. Eller vänta; "man som älskar mus". Och varför måste han prata som att han sjunger en Persisk folkvisa? Varför måste han checka i varje box av fördomar mot ghettokillar med cornrows och varför, VARFÖR tror killen att han är svart?
Sist men itne mint tänker jag ta tillfället i akt att dela med mig av lite kuriosa kring denna man/musman/wigga/whatever, en gamal bekant till mig kände honom ytligt och sprang på honom på stan en dag och då hade han aliminiumfolie fastsatt på sina tänder för att det skulle se ut som 'grillz'.
Och jag gråter i min ensamhet såhär på Lördag förmiddag över de facto att han blivit headhuntad av Tv4 till Cirkus Möller och får vara med i både teve och på turneé.
Är inte det lite taskigt egentligen? Eller? För dom måste ju vara ironiska? Eller?
Jag förbehåller mig rätten att tro att killen faktiskt är allvarlig, men man kan ju alltid hoppas.
Kollla på den här underbara intervjun från när Sean är med i Floorfiller och är pinsam:


http://www.youtube.com/watch?v=bHCAc4fGdFs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0