Nakenyoga

Idag har jag äntligen kommit igång med tränandet igen. Det var dock så illa att jag nästan smet ut från salen när jag hade chansen då instruktören var lite sen.
Men, åter igen; kan någon bara förklara en sak. Jag har skrivit om det förr men jag har aldrig riktigt förstått och jag slutar inte undra.
När man går på en "klass" eller ett pass för utöva gruppträning. Varför börjar man träna för sig själv innan instruktören kommet och inte bara värmet upp lite försiktigt utan börjar med avancerade yogaposer med benen i vädret och gud vet vad. Grattis du har varit hrä förr. Kul. Pluspoäng?
Det är dessutom väldigt roligt att ligga och se ut som man ska föda i ett rum med 38 svettiga damer och en kille i gröna brallor. Det var en ny position. Ligg på rygg. Benen i luften, ett år varje sida och så greppar man insidan av låren med händerna och krystar. Förlåt, pressar. Svettig. Röd.
Jag kan bara inte sluta tänka på hur det skulle se ut om alla var nakna. Sjukt. Jag vet.

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0