En bil som kör ifrån det mesta, det är status det!



Jag har haft seriös
tevekväll med Jenny och jag måste torrt kontatera att nej, den sista idioten har inte fått sina 15 minuter av kändisskap ÄNNU.
Den ena är fan dummare än den andra. Jag fascineras verkligen av dessa människor.
Tror det var kvällens avsnitt av "Anna Ankas assistenter" som var droppen som fick bägaren att rinna över.
Där har vi en skara människor som inte riktigt verkar ha alla hästar i stallet. De lägger sig platt för en jävla chef bitch kärring som tar sig friheten att rota i deras väskor och inspektera deras sängar. Visst, jag vet att det är teve men vem vill vara med på det?
Trots allt är det ju behållningen med hela serien när sveriges mest självgoda man droppar line efter line om sin egen förträfflighet. Exempelvis när han skulle förklara att han inte alls kände det som ett nederlag att få kritik av Anna genom att rabla upp ett antal saker han hade i sitt liv varpå han avslutade med: "Jag kör en bil som kör om det mesta i Sverige så nej, jag känner mig inte alls ledsen för det här". Förutom att han är så genomskinlig så undrar jag; vad är meningen med att ha en bil som får i typ 280-300 knyck när man ändå inte får köra så fort?

Sen kollade vi på "Andra Avenyn". Det är ju helt otroligt.
Bara ett smakprov på intrigerna: Prästens dotter blev våldtagen och såg inte förövaren men huvudmisstänkt är hennes ex tillika rektorns son. Rektorn som i sin tur är smygbög och den enda som vet det är bisexuella Kim som är ihop med den våldtagna tjejen. Kims pappa tyckte att han såg Kim i parken samma kväll som våldtagen ägde rum och eftersom Kim var full och hög minns han inget men tror nu att det kan ha varit han. MEN varför hittade den huvudmisstänktes nya flickvän den våltagna tjejens trosor i hans byrålåda?
Jag kunde hålla på i all evighet men jag tror att jag har prove my point.
 It's a fucking skrattfest.

För att väga upp lite kollade vi på "Världens konflikter" och fick höra om Haitis historia. Helt fruktansvärt. Återigen frågar jag mig varför man inte lär sig något i skolan förutom vad som hände undet stormakttiden och Anne Frank.

Ja, den här dagen har ju inte varit den mest produktiva, dock mycket angenämn. Om bara min matlust kunde komma tillbaka och jag slapp att tvinga i mig maten så skulle det vara perfekt. kanske har min kropp atällt in sig automatiskt på Beach-10 och bestämt sig för att gå ner ett par  kilo innan jag glider...förlåt...pressar mig i bikinin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0