Teve

Jag är så förbannat trött på att ha influensa! Jag vill bara bli frisk nu!
Nästan lika trött är jag på mina nya tevevanor, sjukdomsvanor; all vaken tid.
Eftersom jag är för sjuk för att orka göra något annat än att följa förvecklingarna i 7th heaven, se Will Smith spela över i Fresh Prince, lyssna på Malou von Sivers tjatiga stämma, lipa mig igenom Animal Cops eller helt enkelt se vänner och Christine reprisen från kvällen innan.
Det känns som om hela mitt huvud är fullt med sågspån.
Förresten, om man goggla på "Teve" och väljer bilder så kommer det orov ä'ckande många sök resultat på kameler. Konstigt.

                         


Kommentarer
Postat av: Andy

Montana! Se nu till att bli frisk för tusan!

Btw, Fresh Prince kan ju vara det bästa som någonsin gjorts. Så sjukt bra!

2009-09-23 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0