Rocky mouse beat that house

Dagens outfit:
En grå långärmas t-shirt sweatshirt material med en bröstficka täckt av ett märke med Musse Pig och med texten: "Rocky mouse beat that house" anno 1988 ich (Hur kan man designa något så guds förgätet?)
Till detta matchar jag med ett par rosa, skotskrutiga flanellbyxor i mycket uttvättad stil och en stor reva på benet.
Håret är stylat i en sängläge dread i nacken.
Det hela matchas med ett ständigt medföljande blått duntäcke och en termometer som jag har hört är höstens senaste IT-pryl.

Jag hoppas verkligen jag tillfrisknar till sittningen på Fredag, om inte annat så för att få klä upp mig ordentligt så jag kompenserar för ovannämnda fashioncrime och faktumet att jag dragit upp det i offentlighetens ljus.

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0