bake a wish

Nu är jag tillbaka på banan, det ska iallfall föreställa det.
Efter en jätte trevlig helg i Dalsland har något som ska likna vardag börjat igen.
Idag har jag bakat och filosoferat. Jag har placerat tankar och minnen i olika lådor i hjärnan samtidigt som jag naggat, kavlar, vispat och blandat.
Dock kom jag inte fram till så mycket mer än att en kille som lånar ut sin jacka trots att det är kallt är en gentleman och ofta något värt satsa på.
Trots detta faktum tror jag att jag sprang runt för tunnklädd på maskeraden i Lördags för det känns som om jag svalt ett rivjärn och spytt upp det igen. Så idag barrikaderar jag mig inomhus idag and bake a wish.
Ni får helt enkelt acceptera att jag inte har något att bitcha om i dagens inlägg men så snart jag kommer ut i friska löuften igen så kommer det ur mig som ordspyor, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0