Socialtsvettig

Inskriven och klar på socionomprogrammet pustar jag ut och förbannar värmen.
När jag skulle legitimera mig på skolan hittade jag inte mitt körkort; "Jag har ingen el hemma så jag ser ingenting så det ligger säkert där någonstans".
De både kvinnorna, mycket trevliga bör tilläggas, tittade förvånat på mig.
Det är det som är grejen med folk som inte känner mig, dom blir fortfarande förvånade över att jag lyckas få elen avstängd, tappa mobilen, snubbla omkull, hälla ut ett juicepaket över räkningarna, slå sönder möbler och sådana saker som jag gör på daglig basis
Hade dom sett min hysteriska tre minuters omklädnad i beckmörker, min panikpackning av träningskläder, min galopp genom skogen till vagnen på vilken jag gjorde ett mindre lyckat försök att sminka mig utan spegel och min språngmarsch, som skulle kunnar kvaliicera mig till EM i tresteg minst, ned ör hela husargatan så hade dom inte sett så förvånade ut. Icke!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hanna!!! Du är så himla bra, vet du det? I need you!

2009-08-21 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0