Väggtext

Vad är grejen med text på väggen?
Varför skulle man vilja ha "Carpe Diem", "Dream" eller "Sweet home" med snirkligabokstäver uppspikade på sovrumsväggen? För det är populärt har jag förstått, gå in i vilken inredningsbutik som helst, spana in i varenda fönster du får chans att spana in i och du skall finna...
Egentligen kanske det är lite att reta sig på, men jag föra det.
För det första är det fult och för det andra är det klyshigt.
En såndär text där det strå "Dream" exempelvis. Då måste jag ju verkligen leva drömmen (villa, volvo, vovve?) för att det inte ska bli löjligt. Eller som en jävla töntig som jag hittade "Our home". En sån ska jag skaffa. Ha,ha.

Jag funderade på att köpa bokstäver och skriva BITTERFITTA på väggen i min nya lägenhet. Men så ångrade jag mig, text som text.
Text på väggen borde stå högt på alla ute listor i hela världen.

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0