Anna, Agnes och tomtarna på loftet

Jag kollade precis på reprisen av Anna Ankas assistent, trots att jag redan visste vem som skulle vinna.
För det första så kan jag inte förstå varför man vill vara Annas assistent. Tänkt att bli uppringd av Svergies mest räliga Helsinborgare när som helst på dygnet för att tacksamt gå ut med hunden eller laga till en härlig
broskmåltid till Anna själv eller hennes osnutna ungar.
Men till det väsentliga; allvarligt talat, är inte Simon och Anna lika som två små syrliga blåbär?
Skrämmande.

Något annat som är skrämmande är en annan gamal Hollywood fru.
 Agnes-Nicole Winther, vad gör du? Varför la du inte ner det där med att lyckas i showbiz redan när "The gold and the beautiful" floppade?
Nej, nu ska det göras musik också, hur var det hon beskrev det med egna ord? Jo; "lite pop och hiphop, så det är modernt". Lyssna själv och bedöm.

Är det människor som är tappade bakom en liten vagn som blir rika just därför eller flyttar tomtarna in på loftet samma dag som man får sin första miljon?
Vem vet? Allt jag vet är att tjänsten som Annas assistent är ledig eftersom Simon sa upp sig nyligen (jag är inte förvånad) och att Agnes-Nicole aldrig kommer att få varese någon Oscar eller någon music award.
Nu ska jag återhämta mig efter en dag på jobbet och sedan blir det Miley Cirus rulle på bio med Beccis.

BTW, gå in på min favvoblogg intresseklubben och rösta på mig som veckans blogg.
Läs bloggen också, den är bäst.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0