Money must be funny

Jag vill vara rik! Nu är det sagt. Jag vill bara glida runt och fika, göra resturangbesök, dricka drinkar, dricka dyrt kaffe, shoppa, ha en bil, glida runt nedcabbat, kunna föra mig högklackat utan att ha ont i fötterna, kunna betala för att vara snygg och så vill jag ha en hund.
Är det så jävla mycket begärt eller?
När endel människor får iPhones i goodiebags bara för att dom har en lame blog fan så blir jag fan irriterad. Har man en lame blogg som genererar intäkter kan man fan köpa sin egna grejer. Det samma gäller kändisar som får gratis kläder.

Varför måste jag leva på jävla CSN? Åhhh...jag börjar förstå vad de vuxna menade när man man liten och de slängde sig med orden "Livet är orättvist". Det är det ta mej fan.

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0