denna dagen, ett liv


Det har varit en mycket, mycket konstig vecka då saker och ting verkligen ställts på sin spets men tack vare mina underbara vänner så har jag ändå lyckats behålla fötterna på jorden. Det måste jag faktistk ge dom en elogé för, det känns som att jag faktiskt har det där underbara skyddsnätet, vänner som man kan falla tillbaka på och som fångar en när man faller. Så kanske borde jag släppa den där tanken att dom bara är med mig för att vara snälla och faktiskt vara stolt över att jag har lyckats omringa mig med ett så stort antal helt fantastiska kompisar. Ni är värda så mycket mer än guld, ni är min andra familj.

Men idag känns det som en bra dag. Jag har spenderat dagen med Ken Ring & Latin Kings på högsta volym med slevarna i skålarna och mjöl över hela mig. Underbart!
Nu har jag bara kvar att göra frosting, chokladmousse och dammsuga. Sen ska jag ju försöka få någon fason på min nya frisyr också. Känns som att det kommer bli det svåraste
Det är jätte fint med lugg men det blir ett litet helvete att försöka få luggen att anta rätt form när man vaknar och det ser ut som man har en banan av hår i pannan.

Nej, nu ska jag ta bananen i pannan och köpa mer ägg. Sen jälvar ska här göras chokladmousse från grunden. Det ska bli intressant att se resultatatet.
Så passar jag på att bjuda på en helt fantastisk bild på Nick, Jenny & Erik från min Halloweenfest.

lkj




Kommentarer
Postat av: Frieda

Hanna min darling!



Du vet väl att du är den bästa tjejen i världen! Och att dina vänner inte bara är med dig för att du är snäll. Nej du är rolig att vara med, omtänksam och har så mkt bra saker att säga och prata om.

Jag saknar våra pratstunder så himla mkt emellanåt när jag är här! Och jag inser nu hur viktigt det är med vänner som bryr sig och som man kan falla tillbaka på. De jag har är långt ifrån mig just nu, vilket känns hårt ibland. Men jag vet ju att ni finns där när jag kommer hem i början av juni.



Hoppas du fixar ditt ljud snart så vi kan prata på skype, annars ska jag köpa mig ett calling-card så kan jag ringa utomlands billigt och då slår jag dig en snabb pling.



Nu ska jag gå och nana, fast först ska jag röka och skicka dig ett sms tror jag! Du är nog i skolan nu. Imon har ajg acting och Intro to the theatre. Två skitroliga ämnen som jag kommer att skriva mera om på min blogg i veckan!



Miss u and love you!

PÖSS

2010-02-02 @ 09:16:29
URL: http://3hearts1world.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0