Jersey Shore vs. Mitt i naturen.

Eftersom efterfrågan verkar vara skyhög så ska jag försöka sparka liv i det här gamla tidsfördrivet. Bloggen med stort B.
Veckans babe is on the request, men först tänkte jag ge en liten update.
Mitt liv pendlar mellan Jersey Shore och Mitt i naturen. Fast utan sex. Någon slags kamp. Känns som om jag kommit till ett vägskäl. Ska jag helt börja ägna mig åt pensionärsativiteter? Börja göra musikkrysset (vilket jag skulle suga på), spela boule, gå på symöten och åka på bussresor för att titta på gamla slott?
Jag går i dess tankar för att mina senaste dygn har varit som hämtade ur ett samtal med en lagom aktiv pensionär på bussen.
Jag lyssnar på P1, plockar blåbär, promenerar, målar och sover alldeles för många timmar. Rekreation. Skulle jag kalla det. Men vi får se hur länge det håller i sig. Det var den där pendlingen som syftas.
När jag orkar ska jag berätta om min sjuka resa till jobbet häromdagen. Om mannen som stal en stol och tidningsbuidet som tappade bort sin tidningsvagn.
Så kom tillbaka, så du inte missar.

Kommentarer
Postat av: c

det är mitt fel att du börjat kolla på jersey shore... Igår var jag den första att lämna en fest, spiknykter, det har aldrig hänt tidigare.

2010-08-29 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0