"I would never stick my dick in a white woman"

                                                                                                         

Tupac Amaru Shakur
var en period förlovad med Kidada Jones, dotter till den kända musikern Quincy Jones och skådespelerskan Peggy Lipton. Quincy är afroamerikan och Peggy Lipton är vitamerikan (det är dom som är på den fina bilden här ovan).
Alltså; Tupac var förlovad med Kidada som är mulatt.

I en intervjuv i en dokumentär (tror den heter Thug Angel) finns en intervju med  mr. Shakur i vilken hanm "uttryckte sig negativt om att Quincy Jones hade en relation med en vit kvinna (eller han hade väll ett antal relationer genom åren med flera vita kvinnor).
Hur som helst, när jag läser om Tupacs uttalande på internet är det väldigt fint beskrivet; som jag skrev ovan sa han INTE.  
Sanningen är en annan. I dokumentären, som jag såg för ett eller två år sedan, säger  Tupac följande "I would never stick my dick in a white woman" och inte alls något fint om att vara negativtinställd. 
Vidare babblar han på om hur dålig Quincy är pga sitt val av fru.

Om vi bortser från vad Tupac säger om vita tjejer och istället riktar in oss på det mest idiotiska och absolut mest korkade av det hela;
att han själv uppenbarligen 'put his dick in a halvblack-halfwhite woman'.
För hur försvarar han att han antaglien älskade en tjej som just kommit till pga att en vit kvinna och en svart man gjorde en bebis? Men kanske tänker man inte så långt när man är en THUUUUUUUUG NIGGA dealin' drugs, shooooooooting som punks, fucking som biatcheeeees.

Missförstå mig rätt, jag älskar Tupacs musik. Dock tycker jag väll inte om hans rasistiska uttalande. MEN å andra sidan så är det väll inte heller troligt att jag tycker att det är najs att sälja knark och göra drivebys.
Jag får nästan lite känslan av att hans citat skrivs om just för att han ska få fortsätta framstå som någon jävla Martin Luther King. Men nej. He sooo is'nt.
Kanske handlar det bara om att han är amerikan och amerikaner och hudfärger verkar ju vara förbannat infekterat över huvudtaget.
Tupac sa att han aldrig skulle stoppa snoppen i en viting, Quincy sa "White girls are the BOMB!".
Klart dom inte kan ensas. Det hade iaf varit roligt att få vara med på en familjemiddag hemma hos Jones-Lipton när Kadada presenterar sin nya snubbe.
För det första är det väll något att komma hem med; svärmorsmardrömmen personifierad och som dessutom tycker att "mixed marriges" (att det ens finns ett namn för det) är fruktansvärt.
Men det värsta är väll, när det väl kommer till kritan; jag skulle aldrig få ligga med honom. För säga vad man vill, snyggare snubbe får man leta efter.
 
                                                                              
                   Kidada Jones & Tupac                                                                                                      Om jag hade haft ett badkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0