Jag skrattar högt!

"Asså att Paow och Hugo är tillsammans är overkligt för mig.
Han är så snygg och hon inte lika! Nej deras realtion får mig bara att skaka på huvudet och undra vart världen är påväg!"


Förlåt men jag var tvungen. Det är något av det roligaste jag har läst i hela mitt liv. Detta underbara citat är saxat från en blogg jag hamnade på MEN jag tänker inte skriva vilken.
Hur som helst så är det en fjortis tjej som har skrivit det och jag kan inte sluta skratta. Jag skrattar.
Vart är världen på väg när en snygg(?) kille (dvs Hugo från Den rätte för Rosing) och en inte lika snygg (?) tjej blir ihop? Ja man får fan akta sig så man inte snärjer en för snygg kille för då jävla. Bidra till världsfreden, gift dig med din egen liga.


Kommentarer
Postat av: t-k

förövrigt såg jag fredik weibull på stan idag. (killen längst fram i mitten av din "hej-jag-heter-linda-rosing-och-alla-borde-dyrka-mig"-bild.)

2010-04-06 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0