Förkväll, Katrin Zytomierska och jag spyr

Förkväll måste vara det träigaste programmet någonsin. Bara viljetten får mig att vilja spy.
Idag pratade dom om att "gamla saker" är modernt när det gäller inredning. Jaha, tänker man då. Loppisvågen?
Lite gör ett bord av en gammal dörr i äkta tv4 stil?
Nej, då drar dom dit en snubbe som visar en snusdosa i guld smidd av 17oo-talets främste guldsmed. Härligt med tips hur man ska inreda. Den ska jag lätt köpa och placera på mitt gustavianska jävla coffetable med guldtassar gjorda av napoleons jävla guldtänder. 

Som om det inte räckt sitter den jävla Katrin Zytomierska där med sin feta gravid mage och är lika vidrig som vanligt. Det är inte det hon säger som stör mig mest, hon säger ju saker just för att provocera, utan ATT hon gör det.
Som att hon säger att gravid-cravings bara är påhitt av kvinnor som vill låta sina män slava (vad vet jag, men jag tycker att det är barnsligt att spela gravid-tuff-in-control eller vad hon nu vill) för att fem minuter prata på om att hon fått dille på husmanskost under sin graviditet.
Sedan stoltserar hon med att hon alltid bantar och aldrig tillåter sig att äta ordentlig mat varpå hon i nästa mening ger sig på 19-åriga bloggaren Kissie pga av dennes skönhetsoperationer.
Tycka vad man vill om bimbon Kissie men hon är NITTON ÅR! Hon har fan en ursäkt för att betee sig som en skitunge, hon kommer växa upp, men KATRIN, NÄR SKA DU BLI STOR? 

Är du inte för gammal för det där? Du är fan 33 år (ja jag googlade). 33 år och snart morsa, sluta banta, sluta ge dig på andra dagarna i ända. Snälla!
Det är inte häftigt att banta när man redan är smal som en jävla pinne. Det är inte sexigt att sitta och gapa om att man kan tänka sig att föda i direkt sändning. Alltså vem i helvete vill se någon föda på teve? Usch.
OCH det är verkligen inte roligt/tufft/coolt att bygga upp en hel karriär på att hoppa på andra människor.

Slutligen får jag väll ifrågasätta vad värdet av att ha med Katrin överhuvudtaget? Det enda hon pratar om är sin graviditet. Vem bryr sig? Jaha, du ska föda ut en unge och vill berätta om det? Eller vill någon veta? Kvinnor dör världen om i barnsäng dagligen och vi ska lyssna på en B-kändis som berättar om att hon har förberett sig för att få en unge med stor skalle. Jaha.
Får Malou von Sivers alla intressanta personer att intervjuva och Da Silva och gänget får hålla till godo med bottenskrapet? Man börjar ju fan undra.

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0