CSN och helvete!



Csn
, västtrafik och Sj. Kan dom inte bara lägga ner och uppstå i någon slags kompetent form eller är det för mycket begärt?
Csn:s hemsida alltså. Jag vill hemskt gärna ha reda på när och hur mycket csn jag kommer att få (hade ju varit fint att kunna ha lite koll på sina stora summor av finanser).
Det känns lite underligt att jag skulle få 4000 i början av maj och sen inget mer fören i September NÄR jag går i skolan tills min tenta 7 juni.
Fast å andra sidan, vem skulle bli förvånad?
Hur som havet, för att ta reda på en sådan enkel sak måste jag logga in. För att logga in behöver jag alternativt 1) e-leg 2) Bank-Id eller 3) personlig kod.
Jag har bara personlig kod som jag efter mycket letande hittade. MEN så fungerar inte koden fastän jag inte beställt någon ny. Jag blir så trött.
Jag blir tillräckligt trött för att släpa täcket till soffan, raida skafferiet efter något ätbart i onyttigform (dock lär det väll resultera i att jag får äta strösocker för så mycket har jag inte hemma) och kolla på en riktigt rutten film.
En film som jag vet är dålig innan jag ens har sett den. "The ugly truth".
Killar blir inte kära. Super het tjej ska bevisa motsattsen. Kille blir kär. Intressant. Verkligt? Knappats om man inte ser ut som Katrine Hiegl eller va fan hon nu heter.

För lång dag, för mycket irritation.
Tack för mig, nu är det jag och teven.
 Ååh, precis nu kom Venus rakhyvel reklamen på teve och jag blev ännu mer irriterad. Jävla idioter. Tror dom att brudar inte gör nåt annat än rakar barren och NÄR vi gjort det så springer vi runt med sidenkjolar och virar benen runt random snubbar? Lika troligt som Axe-reklamen. Men det är ett ämne för sig.


Kommentarer
Postat av: t-k

det satt tre 17åriga tjejer på pendeln förut. den ena hade sett ugly truth med sin kompis kvällen innan. den var "SÅ bra!"

2010-04-07 @ 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0