No cell

Söndag. Del 1.
Jag tänker inte sticka under stol med att det här har varit den tråkigaste, lediga sommaren i mannaminne. Egentligen är det nog den tråkigaste alla kategorier.
Jag har inte gjort ett skit, jag har inte ens varit ute på landet. Jag har bara suttit och ältat mina problem och vältrat mig i olyckan av avsaknaden av lycklig kärlek.
Det är nästan som om jag har blivit en narkoman, beroende av eländet.
Nu slutar jag, nu lägger jag ner, nu tar jag tag i mig själv och försöker vara min egen lyckas smed. Varje måndag startar jag ett nytt liv och varje Tisdag skjuter jag upp det en vecka.
Nu har jag tappat mobilen dessutom. Well done!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

oh hanna.. how I miss you.. du kan få min gamla mobil om du vill? maila mig eller nåt!

2009-07-27 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0