Jävla gothia

Måndag. Del 2.
"Mia & Klara" kvällen med Moa, Maud och Carolin gick från te drickande och chips frosseri till en kvällspromenad till Röda Sten där vi åt mango på bryggan och pratade om framtiden. Det ni!
På väg hem gick allt från idyll till helvete och jag fick vatten på min kran angående hur mycket jag hatar Gothia Cup.
Mobilmusik och megafon är ingen fin kombination när det handlar om ett Tyskt fotbollslag.
Det är heller inte speciellt förnöjande när spårvagnen är så full att det är kondens på rutorna och det inte finns en möjlighet att kliva på då den är smäckad, indelad i färgsektioner tillika lag i lagtröjor.
Där fick man gott vänta på nästa. På den var det någon idiot som drog i nödbromsen och jag började känna att tålamodet tröt på riktigt.
Gothia Cup bussar, någon?
Gothia Cup på någon slätt i Östergötland någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0