kittad med guldkedja i kingsize

Idag fick jag världens bästa julklapp. Ett anonymt paket på posten i vilket det låg en meterlång guldsprayad halskedja med knytnävsstora döskallar på. Jag ska väll trots allt inte bli allt för glad, det var ju framför allt till Cassandra the zombie bride alternativt Cassandra the devils wife. Den historien tar vi vid ett senare tillfälle.
Jag kunde dock relativt snabbt lista ut vem den hemlige avsändaren var. Tack Tim/Gud/Johan!
Ibland kan man vara bli så glatt överraskad att man knappt förstår det själv.

Imorgon är det julafton och det har nog inte undgått någon, iallfall inte med tanke på att det är bilköer till parkeringarna vid köpcentrumen. Men jag har mitt på det torra. Knäcken är kletig, Rockyroaden är oigenkännerlig, fudgen är stenhård och uppe på bokhyllan ligger alla klappar och väntar.
Ja, på bokhyllan. Jag är ju hemma hos mamma och pappa och om man har en minigris som anser att julklappspapper är typ det bästa man kan bygga bo med så bör man inte förvara klappar under granen utan uppsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0