Faster Agatha och självgodheten

Det har inte blivit så mycket skrivande här på senaste tiden men för en gång skull har jag INTE haft tid till så mycket annat än att göra det nödvändigaste. Dvs. inga tevekvällar, inga långdragna dator sessions och inga spårvagnsfunderingar som måste skrivas ner.

Mitt ego har dessutom skjutit i höjden eftersom jag eftersom jag äntligen fått jobb och lägenhet, detta efter att för tre veckor sedan stått helt utan.
När jag väl insåg hur självgod jag blivit var det försent, jag hade redan gapat "Suck it loosers" och gjort dubbel-fuck you åt mina vänner. Allt för att jag vann i barnspelet "Faster Agatas testamente" på spelkvällen.

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0