Underbardag underbarnatt

Vad ska man säga? Det är ett hårt liv att vara student. Kylskåpet är tomt, jag är konstant full eller bakfull och föreläsningarna slås sönder av folk aldrig sinande behov av att hävda sig själva genom att ställa fråga efter fråga efter fråga.
Fast jag är ändå lycklig.
Trots att jag städat hela eftermiddagen!
Då är livet verkligen på rätt sida.

Idag har varit en såndär underbar dag när man måste gå upp men egentligen skulle vilja sova minst åtta timmar till, och när man ser sig i spegeln börjar gårdagen komma tillbaka till en. Mitt ansikte såg ut som en mosad potatis imorse, trots det på med lite smink, lite kläder, en cocacola light till frukost and off me go.
Två timmars föresläning om systemteori och saker som i vanliga fall bara skulle irriterat mig smått fick mig nästan att lämna salen.
Tro inte att jag fick komma hem och vila, naj eftersom jag ska ha besök i helgen har jag städat och städat och städat.
Och diskat.
Nu har jag fått i mig en kaffe, gjort en sådan där fantastisk sminka på sminket makeup inför kvällen och druckit ännu mer cola och kanske tar det sig?
Vem vet.

g



Kommentarer
Postat av: andy

Montana! Det är dålig uppdatering tycker jag! Om jag ska fortsätta ha denna som startsida så kräver jag lite mer engagemang! :)

2009-09-20 @ 22:29:13
URL: http://andreasabrahamsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0