Stomachdance

Idag var min plan att sitta och läsa kurslitteratur hela dagen. Plan failed.
Jag vaknade för sent och insåg att ögoninflammationen fortfarande inte avtagit i styrka (lär ju ha fått svineflu i ögat) varpå jag drog slutsatsen att det äör lika bra att skjuta upp läsandet om Äldrevårdens utveckling under 1990-talet till imorgon. Jag kan ju bärja mig, helt klart.
Igår på teatern började vi repa på vår varité. Hitills ska jag spela djävulens sexiga fru, varför? Varför hamnar jag alltid i sexuelltmissanpassade roller?
Men å andra sidan står man och propsar på att få dansa magdans i föreställningen så blir det väl som det bli.
Dags att packa ihop och glida iväg till Slottis för lite lekar med skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0