Her big black ass and sex

w




I
dag har jag varit och storhandlat. Jag sprang runt inne på Willys i exstas över dom mycket studentvänliga priserna. Ett kilo morötter, färdigpackade i påse för 6 spänn! Ett kilo rödlök för 9:90!
Det är nu jag börjar inse att jag inte är tonåring längre utan faktiskt plockar fler vuxenpoäng än ögonbryn.
Jag kan trots detta faktum inte förstå hur billig mat kan göra mig lyckligare än det mesta annat.
När jag kom hem fick jag städa ur kylen, usch vad vidrigt. Ni vet när man sparar en liten, liten gurkbit utan att plasta in den och den har fått någon flytande konsistens och simmar runt i en gulpöl på kylhyllan. Vidrigt!
Men nu är jag klar och mitt kök ser nästan inbjudande ut.

Under tiden har jag lyssnat på Lil Wayne, för er som inte vet vem han är så är han en amerikansk rappare med långa svarta dreads och tatueringar i ansiktet. En sak slog mig när jag lyssnade på låtarna som inte på något vis är unika men rätt sköna när man inte orkar vara pretentiös, varför måste han (och alla andra i hans genre) hela tiden sjunga om sex?
Missförstå mig inte, det är inte det att jag är pryd, snarare tänker jag att om man måste basunera ut över halva klotet varje gång man fått utlösning, vad har man då att skryta om? Det kan ju inte hända ofta menar jag?
Sex måste ju vara väldigt sällsynt i hans värld eftersom han verkar känna sig väldigt lyckad varje gång han har fått sticka in den.
Dessutom undrar jag om "Shawty wanna lick the rapper" egentligen är något man vill berätta? Det betyder ju att burden i princip skulle slicka vem som helst som har spelat in en hiphopplatta.
Slutligen ett mer konkret exempel på texten, där beskriver han "Her big black ass".
Varför?
För det första förutsätter man att det är en svart tjej för en svart amerikansk rappare skulle ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG skryta om att han knullar en vit tjej (Lyssna bara på Ice Cubes "White cavebitches" (om ni inte hört den, lyssna så kommer jag aldrig mer bli i fråga satt när jag gäer att jag hatar Ice Cube) så förstår ni.
Bortsett från detta som kanske kan tyckas kontroversiellt från min sida så vill jag mena på att om man är med en mörkhyad tjej (eller kille) så förväntar man sig väll inte att pseronen i fråga ska dra ner brallorna och ha en ändalykta som bländar en i sin blekhet? Hela kroppen brukar ju ha en ganska likadan färg.
Nej, IQ är väll inte dom komersiella hiphoparnas starkaste sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0