Fredagmys

Det har verkligen sina fördelar att bo själv, jag kan ha det hur stökigt jag vill, städa när jag vill, äta vad jag vill, lyssna på min musik när jag vill och bara njuta av att sköta mig själv.
MEN det har också en mycket stor nackdel, man har aldrig någon att prata med. Typ som nu, Fredag eftermiddag och jag är galet rastlös. Jag har ätit lyx middag i form av omelett (äta vad man vill eller kanske vad man orkar laga), jag har ritat, jag har kollat på förkväll (typ Svergies sämsta program efter roast på Berns) där en snubbe lagar Ossobucco (ett uppstyckat kalvben, väldigt vidrigt) och jag har rullat tummarna.
inget tycks hjälpa. Jag behöver interaktion gott folk.
På något sätt har jag försökt skylla allt tråkigt med att bo själv på att jag inte har någon kille men det är egentlgien väldigt fel. Det är ju inte så att jag skulle trivas med att vara sambo i min etta.
Just nu funderar jag på om att göra rent micron och köksfläkten skulle lösa mina problem, dock har jag hört att städning är ett neurotiskt uttryck för sexuellfrustration och sånt sysslar inte jag med.
Jag har dragit på min mjukisstället och ska snart åka bort till Majorna, hem till Becca och kolla på idol, förhoppningsvis blir jag populär hos nakenhunden Atlas, men man vet aldrig med snubbar.


clean

Kommentarer
Postat av: Frieda

Du har så rätt gumman. Jag brukar tänka likadant, att min ensamhet beror på att jag inte har nån kille. Men ärligt, skulle det verkligen lösa allt? Nej jag tror inte det. Jag tycker bara det är sjukt jobbigt att gå hemma för att jag inte jobbar just nu...blir så rastlös och deppig. Men vi får se till att träna ihop massor så vi får snygga kroppar i alla fall. och sen tycker jag att vi ska dra oss till n¨åt skönt ute ställe nån kväll och bara dricka och bli galet fulla! va sägs om det...vi hörs i helgen gumman...måste få igång min blogg igen...hoppas du läser den då...pöss och kramiss

2009-10-16 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0