Blöt smutsig tvätt

Jag skiter i vad ni skriver för förklaringar, jag kommer alltid hata Vässtrafik. Dessutom tycker jag man inte är speciellt objektiv när man jobbar på företaget man försvarar. Jag har själv stått och försvarar sveriges sämsta företag (ur personal synvinkel åtminston de) Burger King när jag jobbade där så jag vet.
Men, jag lämnar Västtrafik med ett sista inlägg i debatten; Jag tycker inte att det är okej att betala hundra spänn för en "tjänst" bara för att företaget insåg att dom intstallerat lite för dyr teknik. Punkt.

Nu tänkte jag berätta om mitt badrum.
Jag råkade få lite översvämning ur avloppet igår. Inte så farligt eftersom det är ett helkaklat badrum, dock har jag rätt mycket grejer där inne.
Förutom en korg med genomblöta tidningar och en droppande våg är jag numera ägare till genomblöt smutstvätt som hänger på handduksvärmaren alternativt på duchdörrarna.
Jag har ju en tvättkorg i tyg som står på golvet.
Kläderna som inte blev blöta slängde jag ut på golvet i en hög mitt framför toalettdörren. Eftersom jag var så trött igår kväll orkade jag inte reda upp högen och tänkte att jag skulle göra det idag smatidigt som jag skulle passa på att sortera den eftersom jag ska tvätta imorgon.
Självklart ramlade jag över den inatt, självklart ligger den kvar.
Den kan lika gärna ligga där till imorgon resonerar jag.
Vad fan ska jag göra med mig? Den dag, om det mot all förmodan skulle bli så, jag bli sambo kommer bli ödestigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0