278 kronor i obetalda böter

Jag vet ärligt talat inte hur jag lyckats med att få 275 kronor i biblioteksskuld. Hoppas inte dom tror att jag kommer betala det, det har jag fan inte råd med. Jag får göra som så många gånger förr, sluta låna. Det brukar resultera i att jag lånar på andras kort och skaffar böter där med. Varför är det så svårt att lämna tillbaka böcker i tid?
Det kan ju i och för sig ha att göra med att det är otroligt jobbigt att bära böcker på spårvagnen och upp för hela avenyn för att ta sig till stadsbiblioteket. Jag har ont i ryggen efter dagens litterära bravader.

khfg


Kommentarer
Postat av: andy

Tur att jag läser här! Du ska aldrig få låna mitt kort!!!! hahaha.

2009-10-05 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0