Även karatekungar kan få knivar i magen

gw


'Även karatekungar kan få knivar i magen'
säger GW varpå han kallar sig 'i avseendet ambivalent', jag inser samtidigt att jag verkligen måste klippa mig.
Varför har jag inga kompisar som är frisörer som kan snygga till mitt jävla hår för jag är för fattig för att klippa mig och nej, jag tänker inte gå in på ett ställe där det står "Klipning fenti kråner" och dom sätter en potta på huvudet och klipper med papperssax runt kanten.
Men vem vet, snart kanske jag sitter där med en svart sopsäck som frisörskynke och en kruka på skallen.

Idag har jag även kommit på att jag tror att Paradise Hotel kommer att floppa, det är ju så jävla tråkigt. Det började bra och sedan var det bara rakt utför. Ungefär som Urbans tillväxt kurvor. Ungefär.
Det händer verkligen ingenting. Dom dricker lite drinkar, swnackar lite skit och visar sig vara dummare än vad jag först trodde. Fast vad förväntade jag mig egentligen?
Lite spänning i vardagen kanske?
För jag kan inte påstå att det är spänning jag upplever mest för tillfället. Man vet liksom hur dagarna kommer att se ut. Jag, ett kollegiblock med kaffe fläckar och en miljon färgglada överstrykningspennor som på rutin skaq tappas i golvet och rulla in under stolarna på bänkraden framför. Föreläsning is the shit. "Det demokratiska ramverket" imorgon. Jag borde längta men jag gör inte det konstigt nog.



Kommentarer
Postat av: C.

herregud farbror GW är i en klas för sig, jag blir så fruktansvärt stöd av att se honom sitta där lite almänt beckig och prata så att man inte hör ett dugg, Han måste verkligen ha stått fråmför spegeln och funderat över hur han ska kunna bli så lik bevk sommöjligt. Fy och hela pogramet är helt knäppt, vist att fall upplkaras snabbt och billigt men det är ju smasck tv för Svensson, som kan sitta där och säja vojvoj voj invandrar ungdomar misshandlar och voj voj tur att man inte lever ett sånt liv " va bra vi har det anders". Och pogramledaren sedan, han så igår "brottslingarna har inte speciellt hög IQ" Jag blir mörkrädd av detta pogram. Men trotts allt sitter jag där och tittar. herregud

2009-11-19 @ 11:12:06
Postat av: Anonym

herregud farbror GW är i en klass för sig, jag blir så fruktansvärt stöd av att se honom sitta där lite almänt beckig och prata så att man inte hör ett dugg, Han måste verkligen ha stått fråmför spegeln och funderat över hur han ska kunna bli så lik bevk sommöjligt. Fy och hela pogramet är helt knäppt, vist att fall upplkaras snabbt och billigt men det är ju smasck tv för Svensson, som kan sitta där och säja vojvoj voj invandrar ungdomar misshandlar och voj voj tur att man inte lever ett sånt liv " va bra vi har det anders". Och pogramledaren sedan, han så igår "brottslingarna har inte speciellt hög IQ" Jag blir mörkrädd av detta pogram. Men trotts allt sitter jag där och tittar. herregud

2009-11-19 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0