stressigt

Onsdag. Del 1.
Idag har jag....

  • ...fått slänga en 40 kronors latte för att busschauffören antagligen trodde att jag hade parkinsons eller något annat som kan få en vuxen människa att spilla ut en take away kopp med lock över Västtrafiks dyra säten.
  • ...åkt grön fyrhjuling med två barbröstade män (det luktade svett)
  • ...kört hem (lättad att komma hem tidigt)
  • ....kört till Kungälv (irriterad över att folk är veliga)
  • ...kört hem (galet förbannad av hunger och fick köpa mat på McDonalds och pappa välte ut min fanta i min väska)
  • ...kört till Kungälv (som en dåre stressad över allt jag måste göra hemma)
  • ...kört hem (helt plötsligt infann sig ett inre lugn och jag åkte gamla Kongahälla vägen för att den är så vacker)
  • ...handlat en massa frukt för att hålla mitt blodsocker uppe under kommande dagar som kommer bli långa och handla om att vara trevlig (utan mat blir jag en trettonåring igen)
  • ...diskat jag vet inte hur många dagars disk som stått i köket (jag måste sluta hamsta skitiga tallrikar)
  • ...sopsorterat och komposterat (det bästa med att kompostera är att man får läsa en arg beskrivning om HUR man komposterar skriven av någon Lena som är miljöansvarig och anser att vi som bor här har problem att fatta att man ska lägga påsen i tunnan och stänga locket).
  • ...städat (golvet som garderob är opraktiskt)
  • ...packat (det blir tre dagars camping för mig nu)
  • ...duschat

    Nu ska jag bara stryka mina klänningar sen kan jag nog kanske sova lite.
    Jag tycker att det säger endel om ens vuxenpoäng om det blir ett helt projakt att spontan tälta i tre dagar. Packningen är väll minsta bekymret, problemet är att man måste städa och tömma sopor och ta bort allt som kommer ruttna i kylen osv, osv innan man kan ge sig av.

Kommentarer
Postat av: EVA <3 America

När jag var med om det busscenariot en gång började jag lipa och sa att men jag har inte ätit något på hela dagen!! Då fick jag ta med mitt te på bussen.

2009-08-25 @ 21:06:43
URL: http://eelvelin.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0