Hårfin

Onsdag.
Det är fantastiskt hur lite shopping och en buffé kan få en på benen alltså. Sen ska jag väll inte heller förminska den bidragande faktorn i form av mitt kära sällskap, hon, den enda som går in på On Off och säger "Jag vill köpa en mobil som funkar bra och är rosa" utan att blinka, kan lysa upp dom flesta mörka stunderna.
Hur som helst.
Jag har överöst min garderob med blommiga klänningar. What else could a girl with a broken heart need?
Okej, okej. Taye Diggs skulle möjligen göra det bättre. Möjligen.
Efter det hela hade jag 40 spänn kvar. Jag skulle köpa mjölk, visst köpte jag mjölk men resten gick till en annanas, nektarienr och Pyssalis. Är det vad dom menar med att vara en "mystisk kvinna"?
Ibland kan jag känna att gränsen mellan mystisk och konstig är hårfin.




Kommentarer
Postat av: Rasmus

call me!

2009-07-31 @ 17:02:52
Postat av: Pernilla Undsjö

Ahh Taye Diggs... en av mina favoriter!! Gillar bloggen! Ha det bra!

2009-08-29 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0