Gamar och gastar

Måndag. Del 1.
Inatt kunde jag inte sova. Jag låg och vände och vred på mig och fick tvångstankar att jag var tvungen att försöka få kontakt med spöken. Alltså jag brukar inte få kontakt med 'andra sidan' men ibland så tvingar jag mig själv att försöka. Det resulterade (som det alltid gör) i att jag blev så skraj att jag gick upp och la mig i soffan tills det ljusnade.
Jag hann se en dokumentär om en överviktigt Nya Zeeländsk kvinna (trots att jag HATAR dokumentärer om tjocka människor för dom är bara gjorda för att alla vi andra ska må bättre och ha någon att se ner på, för överviktiga är ju fortfarande okej att se ner på i samhällets ögon) och en dokumentär om världens fulaste djur.
Nu vet jag varför gamar inte har några fjädrar på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0