En handfull under badkaret hör till det trivsamma hemmet.

Tisdag. Del 1.
När jag kom hem nyss luktade det vitlök i hela lägenheten. Kan det vara gårdagens hummus frossa som gör sig påmind i luften?
Fast det värsta var igår, det var fem silverfiskar på golvet i hallen och jag, en av dom största djurvännerna av dom alla, var tvungen att starta en silverfiskmassaker. Utrustad med toalettpapper krossade jag dom hjärtlöst mot parkettgolvet.
Ja, jag är en mördare. Ja, det var jobbigt men jag stod i valet och kvalet mellan att starta en silverfiskkolloni i min lägenhet eller att inte göra det. Rubriken kommer från susning.nu som påstår att silverfiskar är mysiga.

Med min bror som säker källa har dom konstaterat ett fall av svininfluensa på Gothia Cup, så som trettonåringarna i trosor, förllåt shorts är det ju, hånglar runt med dom hormonstinna fotbollskillarna från sydligare breddgrader lär vi snart a ett utrotningsfaktum.
Grymt!
http://todayandforever.blogg.se/images/2008/220px-silberfischchen_15192145.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0