Nygiftig

                                         

Det där ni! Det är väll så gulligt så man nästan blir inkontinent?
Fast jag vet ju att äkta kärlek inte existerar så jag blir inte knäsvag. Det är bara bluff och båg, precis som att ingen människa är psykisktfrisk och alla har missbruk på ett eller annat sätt.
Här har ni mig, känsloknarkaren. Jag kan vara först att räcka upp handen, no probs.
Så, vad ville jag komma med?
Egentligen ingenting. Ingenting av intresse.

Jag vill dock poängtera att bilden är på Kevin Jonas och hans fru (ja fru) som är typ yngre än mig och har gift sig. Jag tänker rent spontant att ja, om man vill ha tre skilsmässofiler när man är trettio så kör hårt.
Nu tänker du säkert att "ja men om man vet att man alltid ska vara ihop, om allt känns rätt".
Wake up and smell the fucking bitter coffe! Det vet vi väll alla ett par gånger i livet, men det mesta går åt helvete ändå.
Återigen har jag nått botten av bitterhet och bemödar mig itne ens att föra samtal med killar på krogen. Om jag ändå inte tänker knulla med dom, why bother? Varför ska jag slösa deras tid genom att prata om mig själv och försöka låta intressant, MEN inte för intressant. Jag får ju inte visa att jag har ett liv, då skrämmer man ju bort dom.
Cynisism är min bästa vän.
Det finns fan inget bättre än att svära, vara politisk inkorrekt och langa den enda cynisismen efter den andra.
Jag vill trots allt tillägga att på jobbet är jag mycket professionell. Nästan så jag kräks lite på mig själv.
Nu ska jag somna gott med magen full av chockladfudge och julmust.

 


Kommentarer
Postat av: Joakim

Har saknat bloggen! Dagens bästa uppdatering på Google Reader by far! Go bitterhet och cynism, det är säsong för det. Av allt att döma, (egentligen bara hur håret ser ut), så verkar det blåsa från fel håll för att de ska falla mot sin död. Lite trist.



Men lägg gärna ut ditt resonemang om känsloknark, så en bloggknarkare får sin fix!



God jul säger man så här års, god jul.

2009-12-23 @ 11:52:11
URL: http://www.jcolsson.se
Postat av: Frieda

Här sitter jag och läser din blogg klockan tre natten innan julafton. Men min jul stämning är som bortblåst av olika anledningar.



Jag håller med dig till fullo! True love? Va fan är det? There's no such thing!



Pöss

2009-12-24 @ 03:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0