Bar Rafaelis hemska kropp

                                       !

"På bilder som sprids över nätet kan vi nu se hur Bar Rafaelis kropp ser ut innan retuscheringen har skett på tidningsredaktionen. " källa msn.se

Jag vet inte vad den här journalisten syftar på? Är det meningen att jag ska förfäras över en kropp som oretuscherad skulle få vem som helst, framför allt jag själv, att i jämförelse framstå som ett sumo.
Det går över mitt förstånd vad man möjligen skulle behöva retuschera?
Men framför allt! , brukar inte denna typ av artiklar ackompanjeras med foton av misslyckade fettsugningar och tre små celluiter på en övrigt perfekt rumpa?
Eller har plötsligt den här typen av kropp blivit en tjockkropp? I så fall kan vi lika gärna släppa det där salladsbladet som vi lycligt knaprar i oss till lunch utan dåligt samvete och kasta oss över kokainet direkt.
Jag är konfunderad. Sannerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0